[flowy_not_logged_in]
[flowy_login_link]Redan prenumerant? Logga in här[/flowy_login_link]
[/flowy_not_logged_in]
[flowy_non_subscriber]
[/flowy_non_subscriber]
[flowy_subscriber_only]er.
Cirka en fjärdedel ansåg att Finnpilots lotsservice är bättre än de övriga europeiska aktörernas. Kunderna anser att det viktigaste är att erhålla lotsservice i rätt tid, att lotsarna är yrkeskunniga och att servicen är pålitlig. Det är även viktigt att verksamheten sköts felfritt och tjänstvilligt. Enkätdeltagarna ansåg att Finnpilot lyckats utomordentligt bra i alla dessa uppgifter.
— Vi är mycket nöjda med responsen. Dessutom fick vi värdefull information som vi kan utnyttja i verksamhetsutvecklingen. I framtiden ska vi effektivisera kontakten med kunderna och de andra intressentgrupperna, säger lotsningsdirektör Kari Kosonen vid Finnpilot Pilotage Ab.
[/flowy_subscriber_only]