Efter två år med pandemi var intresset stort bland studenterna för att få möta representanter från sjöfartsbranschen under årets upplaga av Sjölog, Chalmers studentkårs karriärmässa som arrangeras årligen.
[flowy_not_logged_in] [flowy_login_link]Redan prenumerant? Logga in här[/flowy_login_link] [/flowy_not_logged_in]
[flowy_non_subscriber] [/flowy_non_subscriber] [flowy_subscriber_only]F66rg”,”type”:”video”,”providerNameSlug”:”youtube”,”responsive”:true,”className”:”wp-embed-aspect-4-3 wp-has-aspect-ratio”} –>
Efter två år med pandemi var intresset stort bland studenterna för att få möta representanter från sjöfartsbranschen under årets upplaga av Sjölog, Chalmers studentkårs karriärmässa som arrangeras årligen.
– Det har varit bra, alla ser glada och positiva ut. Det känns som ett lyckat event hittills. Vi hade 100 goodiebags som vi delade ut och de försvann på 30 minuter, säger Filip Pehrsson, projektledare för mässan.
Läs mer om Sjölog i kommande nummer av Sjöfartstidningen, 3/22 som kommer ut 25 mars.
[/flowy_subscriber_only]