Kategori: DSM2022

Loss Prevention kärnan i verksamheten

The Swedish Club, guldsponsor på på årets Donsö Shipping Meet, satsar stort på skadeförebyggande verksamhet med verktyg inom deras Loss Prevention-program.
Lorraine M. Hager, Loss Prevention & Marketing Advisor på The Swedish Club, säger i en intervju med Sjöfartstidningen på DSM2022, att Loss Prevention är kärnan i verksamheten.

[flowy_not_logged_in] [flowy_login_link]Redan prenumerant? Logga in här[/flowy_login_link] [/flowy_not_logged_in]

[flowy_non_subscriber]

Prenumerera

Se alla erbjudanden.

[/flowy_non_subscriber] [flowy_subscriber_only]s Loss Prevention-program.”} /–>

Lorraine M. Hager, Loss Prevention & Marketing Advisor på The Swedish Club, säger i en intervju med Sjöfartstidningen på DSM2022, att Loss Prevention är kärnan i verksamheten.

– Vi delar information och våra medlemmar hjälper oss att skapa och utveckla dessa Loss Prevention-initiativ som vi har. Loss Prevention är verkligen viktigt för oss, säger hon i en intervju i Studio DSM.

Lorraine M. Hager berättar att TELP är The Swedish Clubs flaggskepp inom deras Loss Prevention-program.

– Med TELP kan vi leverera information direkt till våra medlemmars fartyg. Vi vill vara vara proaktiva, hjälpa våra medlemmar och verkligen prioritera dem i vårt arbete.

The Swedish Club firar idag, torsdag, 150 år av verksamhet i samband med Annua General Meeting 2022.

– Världen har givetvis förändrats, men vi behåller våra svenska värderingar. Vi är flexibla i det sätt som vi idkar vår verksamhet och vi är öppna. Därtill tar vi ansvar, vilket är mycket svenskt. Våra medlemmar kan alltid lita på oss eftersom vi ska förtjäna deras förtroende. Att ha deras förtroende är mycket viktigt för oss, säger Lorraine M. Hager. 

[/flowy_subscriber_only]

Få vårt nyhetsbrev!

 

Bli uppdaterad med de senaste sjöfartsnyheterna. Prenumerera på vårt nyhetsbrev.

[mc4wp_form]